Friday, May 25, 2012

segalanya pasti

Aku banyak kerja hari ni ...nak kena temankan Qistina buka account dan juga memastikan dia pack barang2 keperluannya untuk ke Dungun...Dia macam relak jer...tapi aku tau dia sebenarnya bergelora almaklumlah tak pernah keluar dari kepompong keluarga..yang aku tau orang yang amat di rindui Qistina ialah abangnya Dean...setiap kali bangun tidur dia akan tengok dulu Dean yang suka tidur di ruang tamu...kalau dia tak nampak dia akan bertanya ...abis tu camno...nak jadi orang pandai kenalah berkorban ...siapa yang nak bagi ilmu sedangkan ramai yang lulus lebih cemerlang tidak mendapat tempat di U...

Dean yang senantiasa cool

esuk pagi2 akan bertolak ke Dungun ..berdoalah agar wife exhubby aku tu tak wat perangai gila..sekarang dia melihat Qistina macam marah jer..aku tau dia di kejar bayang2 perbuatannya dahulu...Qistina pulak macam muka aku ...tapi Jalil dah bertanya adakah aku mahu mengikuti ke Dungun? yer...pasti aku mau...dan selama ini aku berdiam diri untuk menyenangkan anak2 aku ...so why not...apa kesalahan aku lagi??


Qistina red hot chili pepper

Aku tak pasti dapatkah aku online beberapa hari ni ...yer faham...lupakan blogging antar anak dulu..tetapi bila idea datang mencurah2 sukar untuk meletakkan jari di tempat lain melainkan d keyboard betul tak?? Haa jangan tipu ...Aku sering bersembang dengan anak2 mengenai visi mereka..baru2 ni sembang dengan Dean..ermm segala telah di aturnya sehingga ke Masters...sebagai ibu aku mendoakan yang terbaik...dan Qistina?? aduh....sikapnya nampak acuh tak acuh tetapi bila di tanya jawapan dan pendapatnya membuat aku terpangkah eheheh......

coolkan mamat ni ..
muka nakal ...penuh misteri 

siapa yang paling aku sayang? mampukan manusia  berlaku adil? dalam hati tersimpan seribu rahsia..tetapi kasih ibu tak pernah pudar walau badai datang....aduhai sudah siang rupanya...lalai aku seketika...


8 comments:

dean martin ke james dean..
hikhikk!

aper ni bdol ...dah baik ker....hmmm

dari kecil tak der lelaki selain abgnya ...tu ler pasei jd gitu sdr Hanif...

anak2 yg membesar tanpa kasih ayah akan menyayangi lelaki yg paling dia hormati bahaya tu...

dean university kamu tak sebot ke one cent?
hikhikk!

salam....sempatlah jenguk hari ni

terimakasih Panglima Muda....saya pergi jenguk balik...ermm sangat aktif yer

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More