Wednesday, May 9, 2012

secebis hatiku ...




Semalam mendapat perkhabaran bahawa Qistina mendapat tawaran ke UITM Dungun Terenganu..diam seketika..17 tahun bersama ...teman aku bergaduh ni ...jauh ye doa kudus ku di beri jawapan titik nokhtah bagi aku ...ya..ini lah tempat yang engkau redhoi...itu doa aku ..redholah...Jauh di sudut hati seorang mak berdoa terus berdoa Ya Allah bantulah aku melepaskan dia ...


Dean lagi lah ...diam seribu bahasa almaklumlah sayang dia pada Qistina tak bertepi...dia bagaikan icon adiknya...setiap tutur kata dan perlakuannya Qistina turuti ..mujur Dean seorang yang lembut berbicara, terpahat di hatinya impian untuk membawa keluarga kecil kami kejayaan...Perlahan2 aku pujuk ...Dean redholah sebab itu doa mummy ..kamu tahu abah kehilangan ibunya semasa tahun pertama di UM..waktu itu betapa sukarnya perjalanan hidup abah...mummy rasa Qistina di tempatkan di negeri yg terbaik..kita pujuk dia jangan tunjuk kita sedih ye sayang...banyak lagi contoh dean ...abg saifuddin ke kota London, jauh kan ..so lets face it together n let her go ...aku tenung Dean ..tak ada baran seperti mandailing ...lainlah Qistina tersangatlah baran seperti aku  baran siut ...eheheh..







Hmm aku akan pergi hantar Qistina bersama ex hubby ...kami masih boleh duduk semeja makan dan dia tak pernah lupa tanggungjawab...kali terakhir berjumpa bila hantar Dean masuk U ..sekarang ikut dia ..hantar Qistina pula...


Aku pasti dia akan menguruskannya sebaik mungkin ...doakan yang terbaik kerana dia memang ayah yang terbaik...



Peluk cium aku untuk Qistina berbakul2 sebelum tarikh itu ....





9 comments:

thnks...sudi2lah singgah lagi ...

si pae tak tau ni sis..
hakhakk!

jauhnye sampai ke dungun.. titip salam dariku buatnya. hahaha

ooooooops dah sampai ....doa yg kudus..dari hati yg ikhlas ...

Suruh die blaja btl2. Hehe. Kt sna jgn bnyk maen2. Huhu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More