Monday, May 21, 2012

Belajar Tor Tor

Terlalu penat ..itu yang boleh aku katakan untuk 2 hari yang lepas...sebenarnya bukan penat badan tapi penat otak ..menjelang mesyuarat Ahli Majlis Tertinggi menyiapkan proposal dan juga memikirkan bagaimana harus aku dapatkan juga peruntukan team Tarian Tor Tor..mujur akak Hajjah Zahariah setia membantu...aku ingatkan aku sorang jer suka wat kerja cepat2 tetapi dapat setiausaha yang seperti aku jugak ...ermm syukur...


dengor orang berceloteh memang lah mengantuk ..aku jugak menguap tetapi kerana di belakang camera tak nampak lah eheheh.....


aku dan satay dan sahabat..




makan satay lepas mesyuarat AMP

Berbual santai lepas mesyuarat dan makan-makan ...rengkas sahaja semuanya almaklum kami dah biasa bersama2 ....yang buat lawak pun ramai ..macam kelas tadika...cuma kali ni takder sapa yang lukis kartun...



itu cerita satay dan mesyuarat ...tadi aku bergegas ke Taman Tasik Hilir Ampang...pergi ke sana untuk latihan Tarian Tor Tor, aku juga mengajak teman MM Nurlela Nasution bersama....Datok Baharom sebagai juru tari ...namun apaila pergerakan bermula ternyata aku tidak salah ajak...ella memang tahu menari Tor Tor sedangkan aku? eheheh ...dah jadi burung berkepak ...


beria2 mencuba namun disko masih di pergerakan eheheh


agaknya geram tengok tangan aku yang keras 


memang bukan aku penari Tor Tor

aku telah dapat lagunya ...nanti harus copy ke cassete yang baru ..eh ada lagi ke cassete? next mission ke kedai cassete ....okey time to zzzzzzzzz



7 comments:

sis..
...
sepatotnya jogging dua round tasek sebelom menari sis..
...
baru la nampak cergas..
...
hikhikk!

ujan semalam....sis nye tangan mcm kayu eheh....sabar je datok ..

tangan layak jadi bouncer..
...
hikhikk!

adeh asyik nak menyiku org jer..ada video sis ..tp segan nak tunjuk mcm kanak2 ribena ahaksss

Orang mengantuk disorongkan bantal hihi.. mendengar ceramah terutamanya selepas makan nasik lemak memang mata nak kena sendal dengan mancis api.
err.. tor tor tu apa..

yer ibundo ...kalau di ikutkan lepas makan tido jer ....tambah bilek aircon dan org dok pok pek2 ...teringat dulu2 masa sekolah

tor tor tu ibundo tarian suku kaum Mandailing....di tarikan di majlis2 keramaian...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More