Thursday, May 10, 2012

Aku Dia Dan Lagu



Bestkan...kalau duduk bersendirian melayan perasaan..membaca buku ...mendengar lagu ...sikit masa lagi jika aku ke karoake aku try post lagu yg aku nyanyi...hari tu mencuba menyanyi lagu Sepi Yuni Shara...lagu ni sangat2 bererti bagi aku ....kena je lirik dengan diri ini...mari kita layaannnnn

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibirdi bibir saja
Aku ini yang bisa mengerti walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupkubiarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu
Sejarah cinta dan hidupkupenuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuhuntuk tetap ku berdiri
ada saatnya ku bicarabila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semuaaku tetap diam
sejarah cinta dan hidupku penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh untuk tetap ku berdiri






yang aku belajarlah ....kalau kita bersendirian tiada bersuami secara automatik org2 itu akan ingat kita ni nak cari suami ..sedangkan kita okey jer ...ada prioriti dan prinsip hidup...agaknyalah ..kerana nila setitik rosak susu sebelanga...kalau di ikutkan buat apa nak mengorat kan ..kalau kita selesa dengan hidup kita...kalau di ikutkan smua telah di tentukan ..ikut sajalah apa yg terancana...Tapi tulah stigma sesetengah org selalu berfikir ibu tunggal perlukan teman...apa2 pun sedih kekadang ...menangis pun ada...ikhlas aku kata ...macam kelas kedua di perlakukan begitu ..tapi tak lama selepas itu ..tetap ceria ...harap2 smua kawan2 seangkatan dengan aku faham yer
Sehingga di lain rencana.....senyum selalu 



.

2 comments:

stended la sis..
persepsi dan perspektif..
dah nama pon manusia..
different..
dinamik..
fleksibel..
hehee!

langgar jer jgn risau smua boleh eheheh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More