Tuesday, March 19, 2013

Seoul Garden


Jalan-jalan cari makan....hairan ya kalau aku di pelawa untuk keluar pastinya di jamu makan ..aku belek muka ku di cermin tak nampak pun macam orang Afrika cengkung dan tak bermaya ..tetapi setiap kali keluar bersama rakan mereka akan menjamu aku makan ....rezkiku ..ini kali kedua aku ke Seoul Garden Festival City. Aku suka tempat tu ..crowd tak ramai dan mudah parking....masuk sajake situ aku merasakan aku di dapur aku sendiri.lewat jam 3 petang kami pun bersetuju untuk menjamu selera...




Eat all u can....teringat pulak aku lagu Hotel California ..u can eat all u can but u can never leave...berkhayal seketika tentang Blogger date...Di zaman serba canggih ini jika kita nak keluar berdating kita boleh memilih jenis date yang kita mahu. Blind date: dating dengan orang yang rakan kita perkenalkan. Friends date out.Dating dengan rakan2 karib biasanya sesama jantina.Shopping date : yang ni kena cari rakan yang sekepala Lovers Date : tak payah lah aku crita pasal date ni kan..semua orang sangat pandai ehehhe...Blogger date di mana sekumpulan bloggers berjumpa di hotspot seperti Mc Donalds..mereka akan berblogging dari breakfast hingga ke zohor..atau selepas zohor hingga ke maghrib..terpulanglah kepada kumpulan tersebut. Aku akan menyertai blogger date berkenal-kenalan dengan sahabat-sahabat blogger yang rata-ratanya sangat berpengalaman di bidang penulisan ...segan pulak aku tapi hantam sajalah ..be confident...Mereka merupakan penulis blog politik dan juga columnist di akhbar-akhbar ...tapi itu di lain rencana.Hari ni kita makan dulu ...

Bling!! penuh satu meja boleh kah habis ni 

apabila soup mengelegak kita masukkan bahan2 seafood, kalau nak mee ker maggie rumpai laut boleh tambah

sambil tu kita bakar daging dan ayam 

kacau rata

yahh...mari kita makan

Tak terhabis pulak...usikku pada rakan...mari kita bungkus dalam tissue sorok  didalam beg...sambil ketawa kecil ...ish janganlah ujar rakanku ...kita berhenti dulu ..kami pun berhenti sejenak sambil  berborak kosong kemudian menyambung makan... habis kesemua yang terhidang...alhamdulillah ....syukur nikmat mu ya Allah...sungguh enak rezki hari ini ..Terimakasih Ya Allah atas limpah kurniaMu..amin...

7 comments:

Festival City shopping complex pun ada ..area Danau kota...

saya kat belakang dia tu ..gambar nampak close ler...

Makchaq pun suka.. Tapi panas berasap2, berpeluh2....

Kat luaq FC tu kat deretan rumah kedai tu ada satu kedai melayu.. Liki-Liki, choice x la banyak macam Seoul Garden tapi boleh tahan sedapnya..(selera makchaq la..)

ini nak kena try ni makchaq...saya suka makanan jenis ni...memang saya cari setiap kali ke mana2 ..trimakasih info berguna..

Whats up! I just wish to give a huge thumbs up for the great information you might have right here on this post.
I can be coming back to your weblog for more soon.

Here is my website ... yonghwa and seohyun banmal song mp3

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More