Thursday, July 5, 2012

writers block.....

Sakit seketika ....writers block..tak terhasil walau sebaris ayat yang akan bercambah menjadi sebuah nukilan rasa...sehingga teman karib bertanya ...kemana kamu?? aku tercari2 sentuhan karya perasaan ..mencari sentuhan rasa dari kamu ...



Sesuatu yang ingin aku kongsi bersama ...pintu2 yang di bina untuk memudahkan aku mengunci bila perlu ...bila rasa dan perasaan di himpit maka ... janganlah membuat kapal kertas ..melayarkan nya di air dan kemudian terkoyak dan berkecai .....menangis ...makan banyak2 hingga gendut dan menyesal ..yang terbaik adalah menjadi Hamba kembali kepadanya....titik

Deen dapat offer kerja production house...selalu dia begitulah rezkinya tak perlu dia cari selalu datang mengetuk sendiri...part time job akan membawa dia ke Kelantan seminggu...terkejut Deen bila aku beri izin...bagi aku jika tidak sekarang bila lagi....Just said...go ahead n do it ..it will make u know what is life all about....bukan dia tak tahu tetapi setiap yang datang pada Deen satu2 sahaja tidak dua tidak tiga...maka yang satu itu memang untuk dia..aku yakin ..and he said ..mummy I have to go to see Abah..overnight d rumah abah tuk beli computer Qistina ....so balik dari Malacca aku tak jumpa dia ..dah lah dekat seminggu dia takder ....but apa nak di komplain kan?? Thats his father..so I said go ahead....sekali lagi ...dalam hati go ahead ...........sob sob sob....

Qistina akan pulang pagi esuk ..semalam bersembang dengan dia ...seperti biasa kalau dia letih dia marah .....aku pujuk dia sebaik mungkin ...dan tergelak kerana aku dapat membayangkan memek mukanya yang geram tapi comel .....senang sahaja nak redakan ...so I said...tak maulah mummy sembang dengan Na suka marah2 ..mummy nak sembang dengan kucing jer...cepat2 dia turun kan nada suara eheh it works wonders...dengan dia tak boleh di lawan cuma main sentimen ....harap dia tak baca blog aku ..dia tu nakal n memang dia lebih pro dalam hal ehwal computer dari aku dan abgnya...terbaru dia sudah di rekrut di akhbar UITM doing editing job ...memang hobby dia mengedit gambar sampai aku sendiri tak kenal siapa kah asal orang yang di dalam gambar itu ...bahayakan?? superimpose dia tak berani tunjuk dengan aku ..dia tau aku juga otai dalam editing so aku akan tahu apa dia buat..eheheh....

Other areas in life aku santai sangat cuma batuk dan panas melampau ...tiba2 melanda ...aku jarang sekali makan ubat ....cuma menguruskan kesihatan sendiri ...tapi kali ini terpaksa makan ubat batuk yang sangat aku tak suka membuat aku jadi biul dan nampak bintang dan bulan di siang hari ...tiap kali bangun nak tidur balik....

takper2 aku okey ..tido jer dan gelak2 bila baca posting kengkawan di SSW ...itu sudah cukup untuk menjadikan aku ceria....setiap baris perkataan dan nuansa mengambarkan siapa mereka ....gemar memerhati dan mengadaptasi yang ada untuk d jadikan panduan hidup ...salam manis dari aku untuk semua pembaca...with lots of love n doa for u .......muaaaaaaaaaaah






7 comments:

: When you recover from that irritating cough promise me that you'll write non-stop, he he...

eheh...hope u enjoy reading my brick brats and such ..it is irritating n hard to shake off...hope u are in good health babe n thnks for dropping by...

KM tak sihat. Saya pulak kena mental and physical fatigue. Buka FB tapi mata separuh tutup. Tak pasti apa saya Like atau Unlike. Hopefully I'll recover tomorrow. Insya Allah.

This comment has been removed by the author.

saya lagi tak sehat sis..

asyek terbabas je mentari pagi..

hikhikk!

serenemaklong dah balik ker..how was ur trip?

biasalah kan bdol pelangi tunggu hujan hu3

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More